هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همانطور كه به شما وعده داده بوديم امروز مقايسه اي بين سه اندرويدي بازار كه سه سوپرفرن بازار هم هستند انجام خواهيم داد، ما نمي‌خواهيم در اينجا بگوييم كه كدام گوشي در كل بهتر است و كدام گوشي بدتر است، در اينجا فقط اين گوشي‌ها را مقايسه مي‌كنيم و با دلايل منطقي در هرقسمت آن گوشي كه برنده خواهد شد اعلام مي‌كنيم اما در نهايت انتخاب به عهده شما است كه با توجه به نياز خود گوشي مورد نظر را انتخاب كنيد.

 

بسيار خوب مبارزه را شروع مي‌كنيم.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 28 تير 1392برچسب:, ] [ 6:20 ] [ حامد رحمانیا ]

سامسونگ گلکسی اس 4 نهایتا معرفی شد و برای یکسال هر گوشی که در معرفی شود با این گوشی مقایسه خواهد شد، به همین خاطر بهتر است با هم یک بررسی انجام دهیم و بینیم که این گوشی چه ویژگی‌های برتری دارد که گوشی‌های دیگر باید با آن مقایسه شوند.

 

از نظر ظاهری این گوشی را می‌توان گلکسی اس 3 با صفحه نمایش بزرگتر دانست اما چیزی که این گوشی را متمایز می‌کند ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدید آن است. با هم تعدادی از ویژگی‌های جدید نرم افزاری این گوشی را بررسی می‌کنیم.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 28 تير 1392برچسب:, ] [ 6:18 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 113446
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1